Konica Minolta Optimized Print Services
Optimized Print Services – OPS
Κάνοντας την υποδομή εκτυπώσεων να λειτουργεί αποδοτικά
Σε πολλές περιπτώσεις, το περιβάλλον εκτύπωσης είναι ένα μείγμα από εκτυπωτές, σαρωτές, fax που δεν συντηρούνται σωστά έτσι ώστε να έχουν την καλύτερη απόδοση ούτε και επιδέχονται διαχείριση της λειτουργίας τους ώστε να ελέγχεται το κόστος λειτουργίας τους.
Οι Optimised Print Services ( OPS) της Konica Minolta’s συνδυάζουν την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών με τις υπηρεσίες εγκατάστασης και παραμετροποίησης μηχανών και λογισμικού και υπηρεσίες διαχείρισης ροών εργασίας με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής και διαχείρισης εγγράφων.
Η έννοια OPS επικεντρώνεται σε πέντε βασικούς τομείς
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναγνώριση και καταγραφή όλων των μονάδων εκτύπωσης μέσω λογισμικού καθώς και ανάλυση του τρόπου χρήσης και των εκτυπωμένων όγκων ανά μονάδα. Διεξαγωγή συνεντεύξεων με τους χρήστες για τη διάγνωση των διαδικασιών ροής και διαχείρισης εγγράφων, των ειδικών απαιτήσεων και των απαιτήσεων διαθεσιμότητας του εξοπλισμού.
Ακριβής υπολογισμός του κόστους λειτουργίας και σύγκριση με τις μέσες τιμές για τη συγκεκριμένη αγορά. Λεπτομερής ανάλυση των απαιτούμενων και των προτεινόμενων υπηρεσιών εκτύπωσης για να καλυφθούν οι απαιτήσεις του χρήστη.
Σχεδιασμός ενός περιβάλλοντος εκτυπώσεων που ανταποκρίνεται σε κάθε ανάγκη της επιχείρισης με αναλυτικά στοιχεία και οπτικοποίηση μέσω αναλυτικών σχεδίων χωροταξικής τοποθέτησης του εξοπλισμού.
Διάθεση αποκλειστικών πόρων διαχείρισης έργου, εφαρμογή οργανωμένων και ελεγχόμενων διαδικασιών από την αρχή μέχρι το τέλος.
Παράδοση όλων των προϊόντων, των αδειών χρήσης και των αναλωσίμων για μια προκαθορισμένη και συμφωνημένη περίοδο δοκιμής, μέσα στην οποία η Konica Minolta παρέχει τεχνική συμβουλευτική και απομακρυσμένη υποστήριξη. Δυνατότητα διαχείρισης της διαδικασίας υλοποίησης της εγκατάστασης ανάλογα με το μέγεθος του έργου.
Πρόβλεψη για λεπτομερή τεκμηρίωση για τους χρήστες και τους διαχειριστές του συστήματος. Τυποποιημένα ή προσαρμοσμένα υλικά εσωτερικής προώθησης και εκδηλώσεις. Εξατομικευμένη εκπαίδευση σε κομβικούς χρήστες και στο προσωπικό εσωτερικής υποστήριξης.
Προληπτική συντήρηση, απομακρυσμένη ή επί τόπου, αυτόματη αποστολή των αναλωσίμων και των ανταλλακτικών.
Συνεχής επίβλεψη όλων των δικτυακών και απευθείας συνδεδεμένων συσκευών για την καταγραφή της κατάστασης, της χρήσης και τυχόν μηνυμάτων βλαβών.
Τακτικές αναφορές διαχείρισης, συναντήσεις επισκόπησης και συνεχής αναζήτηση για δυνατότητες βελτιστοποίησης της εγκατάστασης.