Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης
Τι πρέπει να γνωρίζετε
Χρήσιμες πληροφορίες
Προκειμένου να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να έχετε διαθέσιμες τις ακόλουθες πληροφορίες όταν πραγματοποιήσετε σχετικό αίτημα (μέσω τηλεφώνου, fax, email):
α) Το μοντέλο μηχανής ή τον τύπο της εφαρμογής λογισμικού
β) Το σειριακό αριθμό (serial number) της συσκευής σας
γ) Το αριθμό του συμβολαίου συντήρησης (SLA) *αν απαιτείται
δ) Τυχόν μηνύματα σφαλμάτων που μπορεί να βοηθήσουν στον εντοπισμό της αιτίας του προβλήματος:
Πρόκειται για νέο πρόβλημα ή για επανεμφάνιση παλαιότερου προβλήματος;
Μπορείτε να αναπαράγετε το πρόβλημα;
Πότε προσέξατε για πρώτη φορά το πρόβλημα;
Έγινε κάποια αλλαγή πριν την εμφάνιση του προβλήματος; (π.χ. έγινε κάποια προσθήκη ή τροποποίηση του οδηγού εκτύπωσης;)
Το πρόβλημα εμφανίζεται στην εκτύπωση ή στην αντιγραφή;