Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης

Τι πρέπει να γνωρίζετε

Χρήσιμες πληροφορίες

Προκειμένου να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να έχετε διαθέσιμες τις ακόλουθες πληροφορίες όταν πραγματοποιήσετε σχετικό αίτημα (μέσω τηλεφώνου, fax, email):

α) Το μοντέλο μηχανής ή τον τύπο της εφαρμογής λογισμικού

β) Το σειριακό αριθμό (serial number) της συσκευής σας

γ) Το αριθμό του συμβολαίου συντήρησης (SLA) *αν απαιτείται

δ) Τυχόν μηνύματα σφαλμάτων που μπορεί να βοηθήσουν στον εντοπισμό της αιτίας του προβλήματος:

Πρόκειται για νέο πρόβλημα ή για επανεμφάνιση παλαιότερου προβλήματος;
Μπορείτε να αναπαράγετε το πρόβλημα;
Πότε προσέξατε για πρώτη φορά το πρόβλημα;
Έγινε κάποια αλλαγή πριν την εμφάνιση του προβλήματος; (π.χ. έγινε κάποια προσθήκη ή τροποποίηση του οδηγού εκτύπωσης;)
Το πρόβλημα εμφανίζεται στην εκτύπωση ή στην αντιγραφή;

On–Site Support

Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης στον χώρο σας.

In-House Support

Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης στο service της εταιρείας μας.

On - Call Support

Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης μέσω τηλεφώνου.

Remote Support/Session

Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης εξ’ αποστάσεως.

Πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης, επικοινωνήστε με την εταιρία μας.