Online Αίτημα Υποστήριξης

Κλήση Τεχνικής Υποστήριξης

Η ομάδα υποστήριξης πελατών μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει!

Νέα κλήση τεχνικής υποστήριξης

Submit your Service Call

 

 

Πατήστε Enter ↵

Θα χρειαστεί να επιβεβαιώσουμε το email σας, προκειμένου να υποβληθεί Κλήση Τεχνικής Υποστήριξης!

Απλά πιέστε το κουμπί "ΣΥΝΕΧΕΙΑ" για να ξεκινήσετε!

1
Επωνυμία Εταιρείας
2
ΑΦΜ
3
Machine/Model:
4
Serial number
5
Αριθμός Συμβολαίου
6
7
Τηλέφωνο
  • Greece (Ελλάδα)+30
8
Κινητό Τηλέφωνο
  • Greece (Ελλάδα)+30
9
EmailPlease Provide your Email Address
10
Περιγραφή προβλήματος
Shift ⇧ + Enter ↵ για να εισάγετε κενή γραμμή.
11
Ένδειξη μηχανής (Κωδικός προβλήματος / Κωδικός μπλοκαρίσματος)
Shift ⇧ + Enter ↵ για να εισάγετε κενή γραμμή.
12
Αν έχετε πρόβλημα ποιότητας εκτύπωσης, στείλετε μας και δείγμα εκτύπωσης (scan output):
Choose file or drag here

Όριο μεγέυους αρχείου:10 MB

13

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου

  • Αποδέχομαι
  • Δεν αποδέχομαι

Είστε σχεδόν έτοιμοι!
Απλά πιέστε το κουμπί για ολοκλήρωση!

Τα δεδομένα συλλέγονται από το Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρίας μας, ενημερώνονται οι υπεύθυνοι κάθε τμήματος και δρομολογούνται τυχών απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, με προφανή στόχο την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της εταιρίας μας προς τους πελάτες.